Tuesday, November 8, 2011

conversation yg sgt bingai -.-


haihai kawan-kawan :) hari nii kita nak cerita pasal sorang budak yg dah jadi ex kita . hurmm , dia layan kita mcm dia tgh couple dgn kita . but , kita benci bila dia punya joke yg melampau tu boleh ter BROKEN HEART seketika ): okay , bawah ni kita tulis balik conversation kitorg before azan asar tadi :-



Z : awak , sorrylahh ea .
A : takde sorry-2 lg dah -.- 
Z : awak , sorrylahh ea .
A : nak sorry apa lg ! takde-2 ! -.- 
Z : sorrylaa awak .
A : dah lah ! awak dah sakitkan hati saya -.-
Z : ala awak , semalam tu tipu je . 
A : whatever -.-
Z : hurm , awak , awak sayang saya tak ?
A : whatever -.-
Z : erm , okay . kalau awak tak jawab maksudnya awak sayang saya lg .
A : whatever -.- ( padehal dlm hati ckp sayang ) 
Z : awak maafkanlahh saya ea .
A : whatever -.- ( padehal dah maafkan dah )
Z : erm , awak sayang saya tak ?
A : whatever  -.- ( dalam hati ckp sayang )
Z : awak , awak tak sayang hubungan kita yg dulu ke ?
A : whatever -.- ( padehal sayang ) 
Z : erm , awak , kenapa awak ni ? 
A : whatever -.- 
Z : awak , jgnlaa ckp whatever tu lagi .
A : so ?
Z : erm , jgn lahh sebut perkataan tu jugak .
A : whatever -.-



lepastuuu , aku lupa -.- oops * tapi , apa aku nak nyatakan dkt sini is dia tak henti-henti sabar dgn perkataan whatever aku tuu yg beribu kali tuuu -.- ngehhhehehehehehheh :) 



mr.Z : saya nak bagitau awak satu dua tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan sepuluh je :


SAYA TAK PERNAH HENTI-2 SAYANG AWAK <3




babai :*



No comments:

Post a Comment